معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:دولت ۵۰ میلیارد تومان برای نظام تشویقی صادرات مرکبات در نظر گرفته است تا کشاورزان بدون نگرانی مرکبات خود را از انبارهای خانگی خارج کنند.

دولت نظام تشویقی برای صادرات مرکبات اختصاص می دهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری علی اوسط‌ هاشمی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور در مراسم افتتاح پروژه سورتینگ سلیمان‌آباد شهرستان تنکابن ، اتحاد ، کاهش تصدی گری و تعاونی محوری را از برنامه های این سازمان دانست و با تاکید بر نقش مردم در تمامی صحنه ها گفت : کسانی که بصورت تعاونی برای اشتغال گام برمیدارند مورد حمایت دولت با مشارکت بانکها هستند چراکه سپردن کار به مردم باعث رونق چرخه تولید و مصرف می شود.

وی افزود : دولت به اذن رهبری و مصوبه مجلس شورای اسلامی یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی مجوز برداشت دارد تا بتواند در بخش اشتغال اقدامات مورد نیاز را انجام دهد که بانکها نیز 12 هزار میلیارد دلار آورده خواهند داشت.

هاشمی گفت : دولت ۵۰ میلیارد تومان برای نظام تشویقی صادرات مرکبات در نظر گرفته است تا کشاورزان بدون نگرانی مرکبات خود را از انبارهای خانگی خارج کنند.

رییس سازمان تعاون روستایی کشور با بیان اینکه باید برای صادرات محصولات کشاورزی مردم مازندران اقدامات اساسی انجام دهیم گفت : در این استان میلیون‌ها تن مرکبات ، میوه‌های سردرختی ، برنج و چای تولید می شود که باید بخشی از آن در کشور و بخش دیگر صادر شود

این مسئول ماندگاری در روستا را منوط به اقتصادی کردن روستاها دانست و با بیان اینکه سرباری و مهاجرت پدیده ای آزاد دهنده است گفت : شغل اداری هرسال نسبت به گذشته کمتر می شود که در این راستا باید به سمت ایجاد فرصت‌ و انگیزه در نسل جوان برویم که تنها راه اقتصادی کردن تولید و بازرگانی است.

انتهای پیام/س

دولت ۵۰ میلیارد تومان برای نظام تشویقی صادرات مرکبات در نظر گرفته است

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.