نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: قانون ارزش‌افزوده تا شش ماه اول سال ۹۷ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان گفت: ثبات کشور اغلب به‌صورت کوتاه‌مدت بوده است، اثرات تنش‌های اجتماعی را می‌توانیم در زمان بودجه‌بندی در همین تصمیم‌گیری‌های کمیسیون تلفیق و چه در صحن مجلس مشاهده کرد.

وی افزود: در کشور ثبات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وجود ندارد لذا دقیق‌ترین برنامه‌ریزی‌ها هم جواب نخواهد داد و در اجرا غالباً دچار مشکل خواهیم شد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: قانون ارزش‌افزوده تا شش ماه اول سال ۹۷ تمدید شد.

احمد همتی اظهار داشت: قانون ارزش افزوده را با اصلاحات جدید خواهیم داشت و یکی دیگر از موارد در این بخش ارزش‌افزوده طلافروش‌ها بود که امیدواریم به تصمیم‌گیری متعادلی در این زمینه نیز دست پیدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: التهابات موجود در جامعه در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور اثرگذار بود و برخی منجر به عدالت و برخی دیگر به تصمیم‌گیری‌های رابین‌هودی منجر شد چراکه اعتدال و تعادل را در تصمیم‌گیری‌ها نداشتیم و این نتیجه تنش‌ها و بی‌ثباتی‌هایی است که در بطن جامعه رخ می‌دهد.

همتی گفت: عملکرد بانک‌ها و سازمان نظام مالیاتی کشور به تشنج‌های موجود در کشور دامن می‌زند، لذا اگر بتوانیم نظام پایدار بانکی و نظام مالیاتی علمی و منطقی به‌دور از افراط‌وتفریط با سیستم اجرایی قوی در کشور پیاده‌سازی کنیم و به‌درستی نیز این برنامه‌ها اجرا شود می‌تواند به ایجاد ثبات در کشور کمک کند.

انتهای پیام / ق

قانون ارزش‌افزوده به تصویب نهایی می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار