رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه گفت: با کار جهادی بسیجیان اداره آب و فاضلاب روستایی و بدون داشتن ردیف بودجه، با امکانات اداره آبفار، کار آب رسانی به روستاهای شیمن و چهاردٍه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رحیمی، رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه بیان داشت: روستای شیمن با 35 خانوار، جمعیت 211 نفره را در خود جای داده و روستای چهارده نیز با 40 خانوار، 150 نفر جمعیت دارد که پیش از انجام این پروژه، مردم این روستاها، آب مورد نیاز خود را با پیمودن مسافت طولانی و حمل آب از طریق احشام و از محل چشمه ها تامین می‌کردند.

وی با اشاره به خط انتقال آب در ایذه گفت:برای آبرسانی به این روستا 3 کیلومتر خط انتقال وشبکه توزیع کارگذاشته شد وعملیات بهسازی و لایروبی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه بیان کرد:برای تامین آب روستای چهارده نیز 5/3 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگذاشته شد و عملیات لایروبی و بهسازی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز انجام شد.

وی گفت: آب رسانی به روستای گریله نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و در روزهای آینده، شاهد آب‌رسانی به مردم این روستا خواهیم بود.

انتهای پیام/م

جشن آب‌رسانی به دو روستای ایذه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار