رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم این پلیس از طریق اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند فردی به نام "ح" در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: به همین منظور ماموران، شناسایی و دستگیری نامبرده را در دستور کار خود قرار داده و با گسترش چتر اطلاعاتی متوجه می‌شوند نامبرده قصد دارد مقادیر معتنابهی مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بلافاصله تیم‌های عملیاتی این یگان با هماهنگی مرجع قضایی به محور‌های مواصلاتی اعزام و پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند، سرانجام خودروی مورد نظر را در بزرگراه قم – تهران مشاهده و برای متوقف کردن آن اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اظهار داشت: طی یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و راننده که متهم اصلی پرونده بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف و در بازرسی از خودروی مذکور ۱۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/

کشف بیش از 113 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.