مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت : پرداخت نیم درصد شهرداری ها نقش بسزایی در توسعه کتاب و کتابخوانی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در نشستی با شهردار و اعضای شهر مجن ضمن قدر دانی از برخی از شهرداری های استان سمنان که ماهانه سهم نیم درصد خود را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی پرداخت می کنند گفت : این پرداختی ها برای تعمیر، تجهیز و برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استفاده می شود.

وی افزود:این پرداختی ها می تواند در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار تاثیر گذار باشد.

مجید آقایی شهردار مجن نیز با اشاره به این مطلب که بحث حوزه کتاب بسیار مهم است گفت:ترویج فرهنگ مطالعه و کمک برای تحقق این مهم یک وظیفه است.

وی با بیان اینکه شهرداری مجن باهمکاری شورای شهر فعالیت های خوبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه داشته است اظهار داشت:برگزاری برنامه های فرهنگی به ویژه در حوزه کتاب موجب پیشرفت شهروندان می شود.

شهردار مجن با تاکید بر اینکه کتابخانه عمومی شهر مجن تنها مکان فرهنگی دارای سالن آمفی تئاتر است خواستار تجهیز این سالن به صورت مشارکتی شد.

آقایی افزود : شهرداری مجن با همکاری شورای شهر آمادگی لازم را برای حمایت و برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان را دارد.

انتهای پیام / ه

جزئیات نشست مدیرکل کتابخانه عمومی استان سمنان با شهردار مجن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار