شرکتی دانش بنیان موفق به تولید رباتی شده است که به بیماران دچار مشکل حرکتی امکان پیاده‌روی می‌دهد.

همراه با فناوری‌های نوین به راحتی قدم برداریدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

  باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که این شرکت‌ها تولید کرده‌اند.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید رباتی شده است به بیماران ناتوان در راه رفتن  کمک می‌کند تا به راحتی قدم بردارند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اهمیت این دستاورد، بیان کرد: این دستگاه هوشمند همانند یک رباتی است که از بیرون به پای فرد بیمار بسته می‌شود و به او کمک می‌کند تا به راحتی راه برود.

رباتی که به شما اجازه ایستادن می‌دهد

وی در خصوص چگونگی کارکرد این ربات گفت: به کمک موتورهایی که در داخل این ربات قرار دارند مفصل کمر و زانوی بیمار را راه می‌اندازد؛ این وسیله دانش بنیان همانند اسکلتی است که به بیمار کمک می‌کند تا به راحتی بایستد و راه رود.

 مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: بسیاری از بیمارانی که توان راه رفتن نداشتند در شرایط فعلی به کمک این ربات و عصا می‌توانندقدم بردارند  همچنین تعادل خود را هم حفظ کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار