رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به موضوع انتقال داعش به افغانستان واکنش نشان داد.

توطئه آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا در حال توسعه استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در حاشیه همایش تجلیل از پژوهشگران برتر نیرو‌های مسلح و در جمع خبرنگاران درباره انتقال گروه تروریستی داعش به افغانستان و نقش آمریکا در این موضوع اظهار کرد: بهانه حضور آمریکایی‌ها در منطقه جنوب غرب آسیا، ایجاد تنش است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اگر منطقه ما آرام باشد قاعدتا باید آن‌ها ارتش خود را جمع کنند و از منطقه بروند و کشور‌های منطقه خودشان امنیت منطقه را تامین کنند.

وی با تاکید به این موضوع که آمریکایی‌ها وقتی که دیدند در عراق و سوریه، داعش و گروه‌های سازمان یافته تروریستی جایگاه و سرزمین تصرفی را از دست دادند، آن‌ها را به طرق مختلف به افغانستان منتقل کردند، ادامه داد: ما شاهد انفجار، ترور و جنایات جدیدی در افغانستان هستیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: اعتقاد داریم این توطئه آمریکایی‌ها در حال توسعه است و ملت عزیز و همسایه ما یعنی افغانستان، دست در دست هم با آن مقابله خواهند کرد و انشالله شاهد آن باشیم که هیچ یک از گروه‌های تروریستی و دست نشانده آمریکا در منطقه حضور نداشته باشند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با تاکید بر لزوم حضور حداکثری اقشار جامعه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، تصریح کرد: ٢٢ بهمن میثاق ملی همه ملت ایران از تمامی گروه‌ها و سلایق درون نظام است. هر کسی که جمهوری اسلامی را پذیرفته و آن را به جان خریده و به قانون اساسی رای داده است و پای نظام ایستاده با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن به دشمنان پیام می‌دهد که ملت ایران یکپارچه پای نظامش ایستاده و یک ملت متحد و یکپارچه در پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده نیرو‌های مسلح نیز با حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن، مشت یکپارچه‌ای را به جهان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
جناب سردارمحترم سردارباقری تنها درآمد نیروهای مسلح یک حقوق اندک میباشد درقبال کلی مخارج ازدواج جهیزیه ومسکن و بیکاری فرزنداشان؟!
آخرین اخبار