شهردار اردکان گفت: باید نسبت به سال گذشته خدمات بهتری به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه داده شود .

 شهردار اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: باید نسبت به سال گذشته خدمات بهتری به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه داده شود .

احمد کمالی  با بیان اینکه ایام نوروز بهترین فرصت معرفی شهر است افزود: شهر اردکان با وجود پیشینه تاریخی چند صد ساله و وجود علماء، بزرگان ومفاخرعلمی و فرهنگی آن طور که شایسته است معرفی نشده که باید درایام نوروز با برنامه ریزی صحیح و مدبرانه به معرفی هرچه بیشتر شهر پرداخته شود .

وی با اشاره به اینکه شهرداری در ایام نوروز وظیفه سنگینی برعهده دارد تصریح کرد: امسال باید نسبت به سال های گذشته خدمات بهتری برای شهروندان و مسافران نوروزی درنظر بگیریم که این امر رضایت همشهریان و مسافران را به دنبال خواهد داشت.

کمالی بیان کرد: مسیر گردشگری اصلی شهر دچار معایب و نواقصی است که باید در اسرع وقت این مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: لکه گیری خیابان ها و مسیرهای ورودی و خروجی شهر و حفاری ها هرچه سریع تر انجام شود تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
شهردار اردکان ادامه داد: اصلاح و بهسازی سرعت گیرها ،رفع سد معبر ،جمع آوری به موقع پسماندها درشهر، فضای سازی شهری با المان های نوروزی ،زیبا سازی شهر با کاشت گل، رنگ آمیزی جداول، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری، شست وشوی گاردریل ها و محافظ های خیابان ها و میادین از جمله اقداماتی است که تا قبل از نوروز مسئولان واحدهای مربوطه باید پیگیری کنند.

درادامه نشست حاضرین درخصوص مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/ ی

خدمات شهرداری اردکان  به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار