معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری آیین «مهمانی لاله‌ها» در بیش از 930 گلزار شهید استان اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید علی قریشی  با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیین معنوی عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان با عنوان «مهمانی لاله‌ها» همزمان با سراسر کشور، روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در گلزارهای شهدای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین معنوی عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان همزمان با سراسر کشور از ساعت 14:30 در بیش از 930 گلزار شهید استان اصفهان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: این آیین، ویژه شهر اصفهان در گلستان شهدای اصفهان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا و در پایان مزار مطهر شهدا توسط بالگرد و مردم برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تجلیل و تکریم جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار عمومی مردم با این عزیزان از ساعت 9:30 لغایت 11:30 همان روز در مراکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان، شهید رجایی نجف‌آباد، امام حسین(ع) خمینی‌شهر و خاتم‌الأنبیای کاشان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.