فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در نقاط مرزی کشور از تجهیزات مدرن و اپتیکی استفاده می کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در نشست خبری با خبرنگاران استان خراسان شمالی گفت:در نقاط مرزی کشور از تجهیزات مدرن و اپتیکی استفاده می کنیم .

وی با اشاره به انسداد مرزها در سال آینده گفت: انسداد کامل مرزها در سال 97 در دستور کار است که با استفاده از وسایل الکترونیکی و اپتیکی این اقدام انجام می‌شود.

اشتری با بیان کاهش میزان جرائم در کشور اظهار کرد: کشف مواد مخدر 13 درصد طی سال جاری به نسبت سال گذشته افزایش پیداکرده است.

فرمانده انتظامی کشور همچنین از برخورد با جرائم سخت و خشن در کشور خبر داد و گفت: 5 درصد کاهش در این‌گونه جرائم طی سال جاری به نسبت سال گذشته رخ‌داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی کاستی‌ها در مجموعه وجود دارد که باید برطرف شود و با تشخصی معایب بایستی ارتقا در خدمات و اقدامات نیروی انتظامی ایجاد شود تا باعث پیشرفت امنیت و آسایش شود.

سردار اشتری بیان داشت: استان خراسان شمالی از نظر امنیت و کمتر بودن ارتکاب جرایم جزء سه استان برتر کشور است ولی در تصادفات و سوانح، آمار بالایی دارد که پیشگیری و کاهش آن، نیازمند توجه همه مسئولان و خودروسازان است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و خانواده معظم شهدا، از دیگر برنامه های سردار حسین اشتری در سفر به خراسان شمالی است.

انتهای پیام/ع

سفر سردار اشتری به بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.