بزرگترین مدرسه غواصی ایران در مجموعه پارک زیتون شهر قشم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، حمید رضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بزرگترین مدرسه غواصی ایران (ساحل نگین قشم) با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریالی بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در مجموعه پارک زیتون شهر قشم افتتاح شد.

وی افزود: این مدرسه با 410 متر زیربنا به عنوان بزرگترین مرکز غواصی ایران با 10 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار بخش خصوصی در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای نخستین بار در قشم این مدرسه از مجموعه استخر آموزش غواصی برخوردار است و همچنین برای اولین بار سیلندرهای غواصی با گازهای مخلوط نایت روکس NITROX برای عملیات غواصی در عمق آب های 55 متر به بالا در این مرکز مورد استفاده قرار می گیرد.

مومنی افزود:در این مرکز غواصی علاوه بر دوره های آموزشی برای کودکان 8 سال به بالا با استفاده از مربیان ویژه کودک، دوره های آموزشی برای افراد 12 سال به بالا هم دایر است.

وی گفت:30 سِت لوازم کامل غواصی ایتالیایی، چهار فروند قایق ساخت شرکت های شناور سازی قشم، یک قایق امداد و نجات (جی.نی.نی) ساخت کشور ژاپن بخشی از تجهیزات مدرسه غواصی ساحل نگین قشم است..

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مجموعه ورزشی همچنین دوستداران تفریحات دریایی می توانند با استفاده از جت اسکی، موتور چهار چرخ، شاتل و بنانا از ورود به آب های نیلگون خلیج فارس با حضور مربیان ویژه لذت ببرند.

مومنی گفت:ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 نفر از امتیازات افتتاح این مرکز غواصی 10 در مجموعه پارک زیتون شهر قشم می باشد.

انتهای پیام/ف

بزرگترین مرکز غواصی ایران در قشم به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.