رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با شکننده توصیف کردن وضعیت محیط زیست کشور گفت: امروز باید به سمت تولید و استفاده از سوخت های پاک رفت.

محیط زیست کشور شکننده است/ لزوم استفاده از سوخت های پاکبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: امیدواریم جوانان ایرانی گام های موثری در جهت رفع آلودگی بردارند.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: آلودگی، امروز مشکلات بسیاری را ایجاد کرده و مدارس را به تعطیلی کشانده است.

کلانتری گفت: محیط زیست کشور شکننده است و باید در طرح های صنعتی به این مقوله توجه کرد و به سمت تولید و استفاده از سوخت های پاک رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
اگر بجای مسئولان بودم برای اختراع حامل های پاک انرژی جایزه بزرگی تعیین می کردم و خط تولید شرکت های اتومبیل سازی را از بنزینی به هیبریدی تغییر می دادم و پژوهش بر روی پیل سوختی را شدت می دادم و نیز جایزه یسیار بزرگی برای مخترعی که بتواند از موتور استرلینگ بعنوان پیشرانه اتومبیل استفاده کند تعیین می کردم چون اگر چنین امری محقق شود اتومبیل ها علاوه بر بی صدا شدن قادر خواهند بود از هر منبعی که گرما تولید می کند برای حرکت استفاده کنند که چنین منبعی می تواند گرمای خورشید - گرمای پیل سوختی - گرمای باطری اتمی یا هر منبع گرمای دیگری باشد
آخرین اخبار