مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه فجر به میزبانی ۵۴ امام زاده شاخص استان و با حضور مبلغان بومی و غیر بومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، بیان کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر، ویژه برنامه‌های این ایام در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شوند.

وی عنوان داشت: تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت و تبیین ارزش‌های دینی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و فاطمی است.

حجت الاسلام خاکباز خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ مبلغ در امام زادگان استان حضور دارند و برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه با حضور مبلغان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی و غیربومی تلاش می‌شود گفتمان انقلاب بین نسل جوان و نسل چهارم انقلاب تبیین شود و با بیان دستاورد‌های انقلاب جلوی توطئه‌های دشمن ایستادگی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به هدف دشمن از ضربه زدن به انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و ولایت ادامه داد: بصیرت بخشی و مصون سازی جوانان راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

وی با یادآوری به اینکه در طول سال ویژه برنامه‌های دینی و مذهبی به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: در کنار برنامه‌های تبلیغی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در اولویت برنامه‌های تبلیغی مبلغان قرار دارد.

حجت الاسلام خاکباز عنوان کرد: مبلغان با برگزاری برنامه‌هایی محوریت گفتمان انقلاب می‌خواهند جوانان جامعه امروز را نسبت به راه، هدف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و امام راحل آگاه سازند و در برابر استکبار و دسیسه‌های غربی هوشیار باشند.

انتهای پیام/م

مراسم ایام فاطمیه در ۵۴ امام زاده شاخص لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.