وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد،گفت:عده ای نیز در داخل به دنبال این هستند که بدنه داخلی دولت را ناکارآمد نشان دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه دشمن می خواهد نظام را ناکارآمد نشان دهد،گفت:عده ای نیز در داخل به دنبال این هستند که بدنه داخلی دولت را ناکارآمد نشان دهند اما واقعیت این است که ایران در منطقه و درون خود حرفی برای گفتن دارد و در کشورهای منطقه جمهوری اسلامی نقش ایفا می کند و موضوعات منطقه ای بدون حضور ایران قابل حل نیست.
 
 وی با بیان اینکه شرایط جمهوری اسلامی همواره رو به رشد بوده و طبیعتا دشمن تلاش می کند این قطار پیشرفت را متوقف کند،افزود:دشمن موفق نمی شود چون جمهوری اسلامی متکی به پشتیبانی مردم و ولایت فقیه است و با یک نگاه ایدئولوژیک در حال رشد و ترقی است.
 
محمد جواد آذری جهرمی گفت:امام راحل (ره) با حرکت خود آزادی و آزادگی را به جمهوری اسلامی بخشیدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:اگر امروز ایران حرفی برای گفتن دارد و در کلام استکبار جهانی،نگرانی از ایران همواره وجود دارد نشان می دهد جمهوری اسلامی توانسته وظیفه خود را به درستی ایفا کند.

وی گفت:39 سال است تهاجم های مختلف در مقابل حرکت هوشمندانه ای که امام راحل آغاز کرد وجود دارد و اینکه همه آن ها علیه ایران متحد می شوند یعنی حرفی برای گفتن داریم و اقتدار داریم و می خواهند رشد جمهوری اسلامی را متوقف کنند.

آذری جهرمی با بیان اینکه در گذشته در حوزه های بالادستی نفتی جز یک بازار برای حوزه غرب چیز بیشتری نبودیم،افزود:اما امروز در صنایع خودرو،هسته ای،فضایی،نانو و تکنولوژی رشد قابل ملاحظه کرده ایم و دارای رتبه و حرف در دنیا هستیم و در بسیاری از آن ها توانسته ایم روی پای خود بایستیم که البته مشکلات و چالش هایی نیز وجود دارد اما این چالش ها مقدمه رشد است.

 انتهای پیام/غ

 

تلاش دشمن برای توقف قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.