مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان گفت : در این استان برای روستاهایی که بیش از 20 خانوار جمعیت دارند خط تلفن ثابت نیز راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید دارایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان با بیان اینکه در دهه فجر امسال بالغ‌بر 22 طرح شرکت مخابرات در استان سمنان بااعتباری بیش از 15 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود گفت : برای روستاهایی که بیش از 20 خانوار جمعیت دارند خط تلفن ثابت نیز راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه 94 درصد از روستاهای استان سمنان تحت پوشش سیگنال‌های ارتباطی تلفن همراه هستند افزود : تاکنون بالغ‌بر 99 در صد از روستاهای مشمول این طرح صاحب خط تلفن ثابت شدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان با اشاره به اجرای طرح فیبر نوری در استان سمنان بیان کرد: مشترکان خانگی در این طرح مبلغی برای اجرای زیرساخت‌های فیبر نوری ویژه تلفن ثابت منازل پرداخت نمی‌کنند.

رتبه سوم کشوری استان سمنان در واگذاری فیبر نوری در منازل مشترکان خانگی

وی استان سمنان را در رتبه سوم کشوری در واگذاری فیبر نوری در منازل مشترکان خانگی و تلفن‌های ثابت اعلام کرد و تصریح کرد : طرح تانوما در راستای ایجاد دولت الکترونیک به‌عنوان به‌روزترین خدمات مخابراتی در استان سمنان در حال اجرا است.

دارایی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های این نهاد تا پایان سال 96 طرح تانوما برای 64 هزار مشترک خانگی در استان سمنان اجرایی می‌شود امنیت بالا، ارتقای کیفی خدمات مخابرات، افزایش سرعت خدمات‌دهی و کاهش هزینه‌ها را از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح دانست.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.