ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور حضور یافتند.

حضور در مسابقات قهرمانی جوانان کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رقابت‌های قهرمانی وشوو جوانان کشور با شرکت ۳۳ تیم در دو بخش ساندا و تالو، در آکادمی ووشو تهران در حال برگزاری است که ورزشکاران چهارمحال و بختیاری هم در این مسابقات حضور دارند.

در بخش ساندا و در رده سنی نوجوانان، زهرا مظفری و هلیا حبیب‌اللهی و در رده سنی جوانان، مائده هیبتیان، سیده آذر طاهریان، زهرا شکوهی و فاطمه نیکبخت از این استان، از روز گذشته دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶ به مدت دو روز به مصاف رقیبان خود می‌روند.

در بخش تالو نیز در رده سنی نونهالان هم درسا دارابی و الناز چراغ پور، در رده سنی نوجوانان، پرنیان بهادران و نیلوفر مختارپور و در رده سنی جوانان، پریا آل‌ابراهیم و سرور سلیمانی‌نسب دیگر ورزشکاران استان از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه جاری با حریفان خود رقابت می کنند.

در این مسابقات سیما اشگرف داور بین‌المللی چهارمحال و بختیاری به عنوان هیئت ژوری و زیبا بنی‌طالبی نیز به عنوان داور تالو، مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

بهاره عباسی و فرزانه طاقونی سرپرستی تیم استان، فرشته طالبی به عنوان مربی تالو و سمیه مالکی نیز مربی تیم ساندا استان را بر عهده دارند.

نفرات برتر این مسابقات، جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات جهانی برزیل که در تیرماه سال آینده برگزار می‌شود را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/ز

حضور در رقابت‌های قهرمانی ووشو جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار