فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۱۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر توسط یک دستگاه وانت پیکان را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی کرده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و پس از ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان مقدار ۲۱۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

توقیف مواد مخدر در نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار