به مناسبت دهه فجر در ۴ شهر گیلان نمایشگاه انقلاب دایر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدصادق پورعبدالله مسئول برگزاری نمایشگاه انقلاب گفت:در این نمایشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد ۵۰ نسخه روزنامه اطلاعات و کیهان مربوط به سال ۵۷ و ۳۰ شماره مجله سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، تمبر، اسکناس و اسناد بجا مانده این دوران در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی نسل سوم انقلاب با وقایع انقلاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر ساعت ۹ تا ۱۴ برپا است.

مسئول برگزاری نمایشگاه انقلاب اعلام کرد: نمایشگاهی از ۴۵ اثر خوشنویسی هنرمندان صومعه سرایی نیز به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

محمدصادق پورعبدالله خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر نمایشگاه طرح برکت در حمایت از زنان سرپرست خانوار در ۱۱ غرفه در فومن به معرض نمایش و فروش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه از ۳۰۰ اثر نقاشی، پژوهشی، زندگی نامه شهدا، روزنامه دیواری، صنایع دستی و حجاب از ۲۰۰ دانش آموز خشکبیجاری در مدارس این بخش نیز گشایش یلفته است تصریح کرد: همه این نمایشگاه‌ها تا پایان دهه مبارک فجر به روی علاقمندان باز است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی نمایشگاه انقلاب به مناسبت دهه فجر در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.