استاندار بوشهر با اشاره به وجود امکانات لازم و ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری گفت: استان بوشهر آمادگی گسترش روابط با ارمنستان با توجه به ظرفیت‌های مهم اقتصادی، تولیدی و تجاری دارد.

گسترش روابط اقتصادی و تجاری بوشهر با با ارمنستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با سفیر و هیئت تجاری اقتصادی ارمنستان در بوشهر با بیان اینکه  ایران با کشور ارمنستان روابط سیاسی سازنده‌ای دارد اظهار داشت: یکی از نیازهای مشترک دو کشور، علاوه بر مطلوب روابط سیاسی، برقراری ارتباطات اقتصادی و تجاری است.

 استاندار با اشاره به اینکه رونق اقتصادی بخش خصوصی از اهداف مهم در توسعه روابط بین بوشهر و ارمنستان است تاکید کرد: تقویت و تعامل بخش‌های خصوصی دو کشور سبب رونق اقتصادی می‌شود و اتاق بازرگانی استان بوشهر زمینه مناسب برای تحقق این هدف است.

وی، با تاکید بر این نکته که اقتصاد حوزه عمل است  اظهار امیدواری کرد: این دیدار و بازدید سفیر ارمنستان از ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر، زمینه لازم را برای افزایش ارتباط پویاتر اقتصادی را میان دو کشور که سابقه دوستی تاریخی دارند فراهم کند.

گراوند به  ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر پرداخت و با تاکید بر وجود امکانات و تسهیلات لازم برای تحقق این مهم گفت:  استان بوشهر آمادگی گسترش روابط با ارمنستان با توجه به ظرفیت‌های مهم اقتصادی، تولیدی و تجاری دارد.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی و تجاری به ارمنستان افزود: برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی بوشهر و ارمنستان، اتاق‌ بازرگانی بوشهر آمادگی دارد که در نشستی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی تجاری بررسی  می‌شود.

استاندار بوشهر، امکانات لازم و ظرفیت‌های اقتصادی  این استان را مورد اشاره قرار داد و  گفت:  با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم تجاری، تولیدی، صنعتی و اقتصادی در استان توسعه روابط بخش خصوصی، تجار، بازرگانان و تولید کنندگان استان بوشهر با ارمنستان مورد توجه و تاکید است.

انتهای پیام/ م

روابط اقتصادی و تجاری بوشهر با ارمنستان گسترش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.