آقاجانی از ساخت 250 کلینیک تخصصی در 128 شهر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حاجی آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان شهر دماوند در جمع خبرنگاران گفت: بحث خدمات سرپایی در حوزه سلامت اهمیت ویژه و بالایی دارد و خداروشکر می‌کنیم که در جریان طرح تحول سلامت اتفاقات مهمی در این حوزه افتاده است و با تلاش وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حدود 250 کلینیک تخصصی در 128 شهر کشور در حال ساخت و بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز در شهر دماوند یکی از این کلینک‌های مجهز با مطب‌های متعدد و تخصصی مانند دستگاه‌های آندوسکوپی و تصویربرداری و مشابه آن به بهره برداری رسید.

آقاجانی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات تخصصی سرپایی را با قیمت ارزان و با پوشش بهداشتی دولتی به مردم ارائه کنیم که تا از این طریق کاهش هزینه‌ای را برای مردم تسهیل کنیم.

آقاجانی در ادامه در خصوص راه اندازی دستگاه ام.آر.ای در بیمارستان دماوند گفت:گسترش خدمات تصویربرداری نیازهای مردم را مرتفع می‌کند و در حال حاضر با دستور معاون درمان وزارت بهداشت و کمک خیرین بتوانيم این بیمارستان را از هر لحاظ مجهز کنیم.

وی در خصوص آخرین اقدامات انحام شده در بیمارستان فاطمه الزهرا شهر دماوند ادامه داد: این بيمارستان با کمک خیرین در حال ساخت است و اميدواريم فاز اول آن در سال آینده به بهره برداری برسد.

ساخت مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی  شهرهای آبسرد و کیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی از احداث بیمارستان آبسرد خبرداد و گفت: خوشبختانه وزارت بهداشت امسال با دستور وزیر بهداشت طرح های سطح بندی خدمات را اجرا کرد که از این طریق خدمات درمانی به مردم سطح بندی شود.

وی گفت: تکلیف شهرهای دماوند هم از طریق سطح بندی مشخص شده است.

آقاجانی اظهار داشت: در حال حاضر برای شهرهای آبسرد و کیلان هم بسته به جمعیت،  ساخت مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی یا مراکز جامع اورژانسی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار