رئیس هیئت ووشو استان سمنان گفت : ووشوکاران این استان در سال جاری موفق به کسب 96 مدال کشوری و بین المللی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمرتضی نبوی رئیس هیئت ووشو استان سمنان با اشاره به جذب یک هزار ووشوکار در استان سمنان گفت: در حال حاضر 800 ووشوکار دارای بیمه ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه استعداد یابی جزو استان های موفق در سطح کشور هستیم.

نبوی با بیان اینکه ووشوکاران استان سمنان در سال جاری موفق به کسب 96 مدال کشوری و بین المللی شده اند گفت: 27 مدال مربوط به رویدادهای بین المللی است.

راهیابی 5 ووشوکار استان سمنان به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت ووشو استان سمنان از راهیابی 5 ووشوکار استان سمنان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: تاکنون 5 ووشوکار استان برای حضور در مسابقات جهانی جوانان برزیل 2018 و آسیائی جاکارتا دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ووشوی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی جوانان برزیل برگزار شد، بیان کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت پنج روز با حضور 34 تیم در مشهد برگزار شد.

نبوی افزود: هدایت تیم بر عهده حسین تقی‌پور، مرتضی نوروزی، احمد واحدی، پوریا تیکوری و علیرضا کلانتری بود که ورزشکاران سمنانی جواز حضور در اردوی تیم ملی برای بازی‌های جهانی جوانان برزیل 2018 را کسب کردند.

رئیس هیئت ووشو استان سمنان همچنین تصریح کرد: تعداد ووشوکاران برای حضور در تیم ملی بیشترخواهد شد چراکه دختران ووشوکار درحال حاضر در تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی هستند.

وی با اشاره به کسب سهمیه لیگ جوانان و دسته یک کشوری برای آقایان بیان کرد: با توجه به سهمیه های کسب شده، حامی مالی در استان وجود ندارد تا ورزشکاران بتوانند به مراحل بالاتری دست یابند.

انتهای پیام / ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.