مدیر پردیس آزادی گفت: انگار هر چقدر به روزهای پایانی جشنواره نزدیک می شویم، بوی جشنواره بیشتر احساس می شود.

استقبال مردمی از جشنواره فیلم فجر/ حمید استیلی بدون صندلی ماند!محمد قاصد اشرفی مدیر سینما ماندانا درباره استقبال مردمی از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در این سینما به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد استقبال بهتری بودیم و البته فیلم های خوبی در بخش مسابقه وجود دارند.

وی افزود: البته هنوز فیلم های «چهارراه استانبول»، «لاتاری» و «مصادره» را نمایش نداده ایم. قطعا پس از اکران آنها استقبال مردم بهتر هم خواهد شد.

وی درخصوص سانس های فوق العاده بیان کرد: به علت نداشتن ظرفیت بالای صندلی، سانس فوق العاده نداشتیم.

این سینمادار گفت: از بین فیلم هایی که نمایش داده شده، از «مغزهای کوچک زنگ زده» و «جاده قدیم» استقبال بسیار خوبی در سینما ماندانا شده است.

منوچهر محمدی مدیر پردیس مگامال عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون استقبال مردم از فیلم های جشنواره فجر  خوب بوده و مردم به دیدن فیلم های مورد علاقه شان آمده اند.

وی افزود: استقبال برای برخی فیلم ها به نحوی بود که به سانس های فوق العاده رسیدند.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس آزادی نیز بیان کرد: دیروز شاهد استقبال گسترده مردم بودیم و انگار هرچقدر به روزهای پایانی جشنواره نزدیک می شویم، بوی جشنواره بیشتر احساس می شود.

وی افزود: ازدحام عجیب، صف های طولانی، شور و حال وصف ناپذیر مردم نشان از استقبال آن ها از فیلم های جشنواره است و دیروز کار به جایی رسید که به عنوان نمونه خانواده آقای استیلی که به دعوت عوامل یکی از فیلم ها آمده بودند، جایی برای نشستن در سالن نداشتند.

این مدیر درباره سانس فوق العاده دیروز اذعان داشت: دیروز سه سانس فوق العاده برای دو فیلم سینمایی «مصادره» و «به وقت شام» داشتیم که در آخرین سانس فوق العاده آنها، نمایش فیلم ساعت یک بامداد آغاز و ساعت 3 بامداد مخاطبان از سالن بیرون آمدند.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال بیان کرد: دیروز نیز شاهد استقبال گسترده ای از مردم بودیم که باعث شد فیلم «چهار راه استانبول» ساعت دوازده و نیم شب به سانس فوق العاده برسد.

وی افزود:  نظر سنجی روز گذشته ما نشان داد که مردم از فیلم هایی که دیدند، راضی هستند.

این مدیر اظهار داشت: «خجالت نکش» و «اتاق تاریک» هم با استقبال پرشوری روبرو شدند، اما نکته جالب این بود که مردم از ساعت 15 برای «چهار راه استانبول» صف کشیدند، در حالی که ساعت آغاز اکران فیلم ساعت 20 بود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار