فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همایش تعامل و همدلی نیرو‌های مسلح استان اردبیل روز ۱۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده همایش تعامل و همدلی نیرو‌های مسلح استان اردبیل روز 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی سخنرانان این همایش را نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل برشمرد و تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با آرمان‌های امام راحل و نظام و انقلاب و نیز تعامل و همدلی هر چه بیشتر بین نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: برگزاری این همایش با حضور تمامی نیروهای مسلح، جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، مسئولان استانی و شهرستان و نیز اعضای شورای تامین همزمان با روز نیروی هوایی در مجتمع ولایت سپاه استان برنامه‌ریزی شده است.

بابازاده با اشاره به پیشرفت‌های نیروهای مسلح بعد از انقلاب بیان کرد: دلیل این پیشرفت‌ها مردمی شدن نیروهای مسلح بوده که سبب شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این همه پیشرفت در این نیروها باشیم.

وی تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح را خاری به چشم دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: از جمله موثرترین عوامل در ریشه‌کنی حکومت پهلوی حرکت شجاعانه نیروی هوایی در روز 19 بهمن‌ماه سال 57 بود و این نیرو در دوران انقلاب و نیز بعد از آن همواره خط شکن بوده‌ است.

انتهای پیام/ع

بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با آرمان‌های امام راحل و نظام و انقلاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.