فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:ماموران مرزبانی محموله دپو شده مواد نیروزای قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال را در جزیره قشم کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ "علی اصغر خرم روی" فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:مرزبانان با انجام اقدامات گسترده اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند قاچاقچیان اقدام به جا سازی و دپوی مقادیری کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در یکی از منازل واقع در روستاهای شهرستان قشم نمودند.


وی افزود :مرزبانان در بازرسی از محل موفق شدند محل اختفای ۱۸۱ هزار و 320 عدد قرص نیروزا، ۱۹۲ کیلوگرم پودر نیروزا، ۱۳۲ لیتر شربت نیروزا، ۹۶۰ عدد آمپول نیروزای قاچاق را شناسایی و کشف کنند.


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: همچنین با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل ۶۰ هزار نخ سیگار و ۴۰ دستگاه رسیور کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.


سرهنگ علی اصغر خرم روی گفت: افزایش تعداد عملیات های مرزی، تغییر تاکتیک، پوشش و کنترل کامل نوار مرزی و همچنین جلب همکاری مرزنشینان و همکاری اطلاعاتی خوب مردم با مرزبانان موجب کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقای سطح امنیت منطقه شده است.


انتهای پیام/ر

کشف محموله قاچاق دپوی سه میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.