معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر گفت: بیش از ۳۵ میلیون مشترک در کشور داریم که در وسعت جغرافیایی بزرگی پراکنده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمودرضا حقی‌فام ،معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت برق استان اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا سال آینده متوسط خاموشی در کشور را برای هر مشترک به کمتر از ۲ دقیقه در روز برسانیم و این به معنی نزدیکی ما به استاندارد‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های ما از نظر بین‌المللی کاملا قابل اتکا است، گفت: شبکه توزیع نیروی برق کشور از نظر تاسیسات چهاردهمین شبکه بزرگ دنیاست و ما بیش از ۳۵ میلیون مشترک در کشور داریم در وسعت جغرافیایی بزرگی پراکنده شده‌اند.

معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر تصریح کرد: صنعت برق یک صنعت کاملا یکپارچه است و ما با تلاش همکاران و متخصصان این حوزه در کشور اکنون هیچ وابستگی در هیچ زمینه‌ای در صنعت برق به کشورهای خارجی نداریم.

حقی‌فام ادامه داد: در نظر داریم با هدف‌گذاری‌های انجام شده میزان متوسط تلفات در در سطح کشور به زیر ۱۰ درصد برسانیم که نیازمند تلاش همکاران ما در این زمینه است.

وی افزود: برای ارایه خدمات‌رسانی بهتر در این حوزه لازم است کیفیت خدمات ارایه شده به مردم را افزایش دهیم و این مستلزم ارتقاء شاخص‌ها در این حوزه است.

معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر گفت: انتظار ما این است که مدیریت جدید شرکت توزیع نیروی برق اردبیل با برنامه‌ریزی استراتژیک و هدف‌گذاری در حوزه‌های مختلف برنامه‌ها و اهداف را با زمان‌بندی دنبال کند و از اقدامات و حرکت‌های لحظه‌ای و مقطعی بپرهیزد.

 

انتهای پیام/ع

کاهش متوسط خاموشی برق در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار