سرمربی تیم برق شیراز گفت: با توجه به نتایج خول تیم پرسپولیس، تیم های ذوب آهن و استقلال باید به دنبال نایب قهرمانی در لیگ برتر باشند.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم برق شیراز اظهار داشت: مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه برق شیراز داشتم و در نهایت قرار شد در ادامه فصل مسئولیت فنی این تیم را برعهده بگیرم. البته من هنوز در تمرینات برق حاضر نشده ام و به احتمال زیاد از هفته آینده کارم را آغاز می کنم.

وی با اشاره به شرایط جدول لیگ دسته اول و احتمال صعود تیم ها به لیگ برتر گفت: تیم نفت مسجدسلیمان به همراه 2 یا 3 تیم دیگر شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. چون فاصله بین تیم ها کم است هر لحظه امکان دارد تیمی در صدر جدول قرار بگیرد، بنابراین هنوز صعود هیچ تیمی قطعی نیست.

رضایی در مورد عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم عنوان کرد: پرسپولیس با وجود اینکه از پنجره نقل و انتقالات محروم بود همچنان به کسب نتایج خوب ادامه داد و به نظر من قهرمانی سرخپوشان به احتمال 95 درصد قطعی است. البته این تنها نظر من نیست بلکه اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال نیز شانس زیادی برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستند.

 وی ادامه داد: سایر تیم ها باید برای کسب سهمیه آسیا و نایب قهرمانی لیگ تلاش کنند زیرا اگر پرسپولیس در سه یا چهار بازی آینده اش به پیروزی برسد دستیابی به جایگاه این تیم غیرممکن می شود.

سرمربی تیم برق شیراز درباره دیدار روز گذشته تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان که با پیروزی 2 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید بیان کرد: تیم های استقلال و ذوب آهن رقابت نزدیکی برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دارند. به نظر من ذوب آهن با برد دیروز ثابت کرد که در نیم فصل دوم متحول شده و می تواند با جبران نتایج نیم فصل اول، جایگاه فعلی اش را تثبیت کند.

رضایی همچنین با اشاره به انتخاب کشور عمان به عنوان میزبان تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با حریفان عربستانی گفت: البته اگر بازی ها در ایران برگزار می شد بدون شک نمایندگان ایران در آسیا با شرایط بهتری مقابل رقبا قرار می گرفتند اما ایرانی ها در عمان هم غریبه نیستند و در صورت حضور تماشاگران ایرانی کار برای تیم های عربستانی بسیار سخت می شود.

 انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره میزبانی تیم های ایرانی در عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار