سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید بازیکنانی را جذب کنیم که مغایر قوانین فوتبال ما نباشد، در فوتبال ما نامتعارف است که بازیکن ۵ میلیاردی بیاوریم.

عبداللهی:نمی توانیم بازیکن 5 میلیاردی جذب کنیم !/عربستانی ها با نفوذ خود فقط قلدری می کنندنصراله عبداللهی  در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت جذب بازیکنان جدید برای تیم و اینکه مطرح شده شفر ناراحت است گفت: شفر و مدیریت تیم همه ناراحت هستیم. دو یا سه بازیکنی که در نظر داشتیم جذب کنیم به دلیل برخی اتفاقات موفق به جذب آنها نشدیم. از طرفی بازیکنانی هم بودند که در این شرایط دستمزد آنها چیزی حدود 700 هزار تا یک میلیون دلار بود که باشگاه نمی توانست جذب آنها را در دستور کار قرار دهد.

عبداللهی بیان کرد: بنابراین باید بازیکنانی را جذب کنیم که مغایر قوانین فوتبال ما نباشد و در فوتبال ما نامتعارف است که بازیکن 5 میلیاردی بیاوریم. به این ترتیب آوردن بازیکن کاری ندارد که ما نتوانیم انجام دهیم و تنها به دلیل گران بودن و برخی اتفاقات در جذب ناموفق بودیم.

او ادامه داد: در حال حاضر هم باشگاه در صدد است تا یک بازیکن دیگر را نیز جذب کند تا شفر مشکلی نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اعلام موضع اخیر AFC که باشگاه‌های ایرانی باید در عمان میزبان تیم‌های عربستانی باشند و در پاسخ به این سئوال که باشگاه استقلال چه موضعی خواهد گرفت، گفت: باید فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدام کند و از همان ابتدا با این موضوع مخالف بودیم. عربستانی ها با نفوذ خود فقط قلدری می کنند و این فدراسیون فوتبال است که باید به این مساله رسیدگی کند.

انتهای پیام/

 اظهارات عبداللهی درباره جذب بازیکن خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار