۷۵ طرح زیربنایی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در مازندران بهره برداری شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۷۵ طرح زیربنایی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در روستای لولت شهرستان ساری بهره برداری شد.

محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه افتتاح این طرح ها، گفت: برای حمایت از کارآفرینی و تولید در مناطق روستایی و تقویت این مشاغل، امکانات و تسهیلات خوبی فراهم شده است.

وی افزود: همه کارشناسان در استانداری، فرمانداری و جهاد کشاورزی از کارآفرینانی که اقدام به تولید و اشتغال زایی کنند، حمایت می‌کنند.

استاندار مازندران گفت: برای حمایت از کارآفرینی و تولید در مناطق روستایی و تقویت این مشاغل، امکانات و تسهیلات خوبی در بند د. تبصره ۱۶، تبصره ۱۸ و تسهیلات صندوق توسعه ملی فراهم شده است.

اسلامی افزود: برای موفقیت در راه اندازی یک فعالیت جدید، در ابتدا همه عوامل مورد نیاز وجود ندارد بلکه باید با همت و تلاش همه موانع را از سر راه برداشت.

وی گفت: کشت هیدروپونیک و گلخانه‌ای برای تولید محصولات متنوع در زمان غیر فصل و با استفاده از منابع محدود بسیار مهم و ارزشمند است.

استاندار مازندران افزود:با بسته بندی، ثبت یک برند، بازاریابی و فروش قبل از تولید زمینه افزایش درآمد پایدار در کشت هیدروپونیک و گلخانه‌ای فراهم می‌شود.

انتهای پیام/آ

طرح‌های کشاورزی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.