تیم چلسی در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ جزیره امشب (دوشنبه) در ویکاریج رود به مصاف واتفورد می رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ جزیره قرار است امشب (دوشنبه) چلسی در ویکاریج رود به مصاف واتفورد برود.

شاگردان کونته با کسب 50 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به لک لک ها در جایگاه سوم جدول رده بندی حضور دارند و در 6 بازی اخیرشان روند نزولی در پیش گرفته اند به طوری که 2پیروزی،2تساوی و 2شکست رهاورد شاگردان کونته در این هفته ها بوده است و از فرم مطلوب همیشگی خود دور هستند. البته با این وجود اوضاع آبی ها را نمی توان اضطراری ارزیابی کرد زیرا هنوز هم در بین تیم های بالانشین جدول حضور دارند و در شرایطی که تمام حریفان در جستجوی پیروزی هستند تا اوضاع شان را در جدول بهتر کنند. شاگردان کونته دوست ندارند در ویکاریج رود بدون امتیاز به لندن بازگردند. با توجه به پیروزی های متوالی لک لک ها و تاتنهام در این چند هفته اخیر بازنشسته ها محکوم به پیروزی هستند و ضمنا در صورت برد می توانند جای لیورپول را در رده سوم بگیرند. داوید لوئیز و کریستنسن در این بازی غایب هستند. حضور نفراتی چون آلوارو موراتا، راس بارکلی و ویلیان هم در هاله ای از ابهام است.

پیش بازی چلسی-واتفورد

در آن سو، واتفورد با 27 امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد حاصل کار شاگردان گارسیا در 6 بازی اخیر 2 پیروزی، 3 شکست و یک تساوی بوده است و تا حد زیادی از حاشیه امن مناسبی در جدول برخوردار هستند و خیلی دوست دارند از امتیاز میزبانی شان به نحو احسن استفاده کنند با پیروزی زمین را ترک کنند.تامی هوبان،کریک کاتکارت، ناتانیل چالوبا، هیرلیو گومز و دیدیر انگانگ،کیکو فمنیا، ویل هیوز و میگل بریتوس لیست بلند بالای مصدومان گارسیا را در این بازی تشکیل می دهند. ملا وگو و یونس کابول هنوز حضورشان مشخص نیست.

پیش بازی چلسی-واتفورد

در 6 تقابل اخیر 2 تیم، چهار پیروزی سهم آبی های لندن بوده و 2 دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است و باید دید در دیدار امشب کدام تیم می تواند به پیروزی برسد؟

بیشتربدانیم:

*چلسی در 9 بازی از 11 بازی قبلی خود مقابل واتفورد پیروز شده است.
 
*چلسی در 7 بازی از 8 بازی قبلی خود مقابل واتفورد حداقل 2 گل زده است.
 
*واتفورد در 11 بازی از 12 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است.
 
*واتفورد از دسامبر تا حالا 6 امتیاز از 11 بازی لیگ کسب کرده است. این بدترین وضعیت در بین تمام تیم های لیگ برتر است.
 
*واتفورد (در تمامی رقابت ها) 13بازی است که نتوانسته چلسی را شکست دهد.
 
ترکیب احتمالی:
 
پیش بازی چلسی-واتفورد
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار