مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ساخت 28 واحد مسکن مددجویی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در روستای آقبلاغ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم واگذاری19واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد روستای آقبلاغ که در حضور استاندار استان زنجان ، مسئولان و مدیران استانی وشهرستانی انجام شد گفت: خدمت مسکن ازگرانترین خدمات قابل ارائه کمیته امداد است و این نهاد درکنار ارائه سایرخدمات بخش مسکن رابرای جامعه هدف جز اولویت هایش قرارداده است وبه کمک اعتبارات مصوب مجلس اعتبارات دولتی وهمچنین آورده مددجویان وکمک های خیران به این بخش توجه جدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان افزود:برای 28مددجوی این روستا که مسکن آنها نامناسب وقابلیت سکونت نداشت از محل اعتبارات سفر مهندس فتاح رئیس مسکن ساخته شده که 19 واحد از آن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به مددجویان تحویل می شود والباقی خانه ها در 14اسفند سال جاری همزمان با تاسیس نهاد مقدس کمیته امدا امام خمینی به صاحبان آنها واگذار خواهد شد.
 
صفری افزود:برای هر کدام از این خانوارها یک دستگاه یخچال ،دوتخته فرش و سایر لوازم با اعتباری بالغ بر 104میلیون تومان از محل سفر رئیس کمیته امداد مساعدت شده است .

وی با اشاره به اینکه در روستای آقبلاغ در مجموع 30واحد مسکونی احداث شده است،گفت:28مورد ازاین مسکن مربوط به سفر مهندس فتاح رئیس کمیته امداد است.که برای احداث آن مبلغ 562میلیون تومان هزینه شده است،وبا باساخت این مسکن ها برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در روستای آقبلاغ ،حیاتی دوباره به این روستا بخشیده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به واگذاری 173 واحد مسکونی مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در اولین روز از چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به‌منظور تأمین مسکن واگذارشده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال سه میلیارد و 321 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد، کمک بستگان مددجویان و مشارکت خیران هزینه شده است

صفری گفت:در10ماهه امسال دوهزار و467خدمت درحوزه مسکن وساختمان به مددجویان تحت حمایت ارایه شده است که برای این منظور6میلیاردو200میلیون تومان هزینه شده است.

وی به اجرای طرح شوق زیارت باهدف اعزام گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی نیز اشاره کرد و گفت: تمامی ساکنین روستای آقبلاغ ازمحل اعتبارات سفر مهندس فتاح به کمک هزینه زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس را دریافت داشتند.

انتهای پیام/ن
 

ساخت واحدهای مسکن مددجویی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.