رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: ۱۱۶ طرح اشتغالزایی از ابتدای سالجاری تاکنون با ارائه ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد در این شهرستان ایجاد شده است.

رضا گلزاری مقدم رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: اجرای طرح‌های اشتغالزایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و افزایش روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان افراد کم بضاعت جامعه است.


وی بیان کرد: طرح‌های اشتغالزایی در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی بوده که با پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال اعتبار و از طریق منابع مالی بانک‌های عامل و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.


وی افزود: ۳۵ طرح مشاغل خانگی، ۳۴ مورد تسهیلات خود اشتغالی با معرفی به بانک‌های عامل به ارزش هشت میلیارد ریال، ۴۰ طرح مشاغل خانگی و هفت مورد طرح خود اشتغالی به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) به متقاضیان پرداخت شده است.


رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار گفت: سختگیری‌های بی مورد، دریافت وثایق سنگین و اخذ ضمانت نامه‌های خاص برخی از بانک‌ها از جمله مشکلات مهم در جریان اعطاء وام است.


گلزاری مقدم تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی و معیشتی جامعه هدف کمیته امداد درخواست همکاری بیشتر از بانک‌ها و مسئولان را داریم.


وی اظهار امیدواری کرد : با جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال بیشتر و مرتفع شدن مشکلات یاد شده کمیته امداد چابهار به تعهدات اشتغال خود در سالجاری که افزون بر ایجاد ۲۰۰ شغل است عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

 طرح های اشتغالزایی کمیته امداد چابهار

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار