مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه داور بازی با سوت‌های خود اجازه نداد ما از فشار تیم حریف خارج شویم.

چشمی:داور اصلاً اجازه نمی‌داد که تیم ما از فشار خارج شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی در مورد داوری دیدار استقلال و ذوب آهن گفت: سئوال من اینجاست که چرا بازی در مدت‌های بسیار متوقف می‌شد و یک سری صحنه‌ها از سوی داور بازی نادیده گرفته می‌شد.

او با اعتقاد بر اینکه پنالتی ذوب‌آهن درست نبوده بیان کرد:معتقدم صحنه مورد نظر پنالتی نبود و بهتر است کارشناسان درباره این صحنه قضاوت کنند.

او افزود:داور در طول بازی اصلاً اجازه نمی‌داد که تیم ما از فشار خارج شود و روی گلی که ما دریافت کردیم قبل از این صحنه چرا داور بازی را متوقف کرد؟

مدافع آبی پوشان پایتخت بیان کرد:در یک صحنه یک کاغذ روی زمین افتاده بود که در نهایت داور رفت آن کاغذ را به بیرون پرتاب کند. ۵۰ متر آن‌طرف‌تر داور کاغذ را از زمین بیرون پرت کرده و بلافاصله صحنه‌ای اتفاق می‌افتد و ما گل دوم را می‌خوریم.

چشمی تصریح کرد:داور بازی با سوت‌های خود اجازه نداد ما از فشار تیم حریف خارج شود و حتی او در محوطه جریمه هم یکسری از خطا‌ها را ندید. به طور حتم اگر داور آن صحنه را خطا نمی‌گرفت ما  هم گل دوم را دریافت نمی‌کردیم.

انتهای پیام/

گلایه چشمی از داور استقلال و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۹:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
جالبه مگر داور میتونه فشار رو تیم حریف کم کنه
آخرین اخبار