فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری 3 نفر اعضای باند حرفه ای سرقت قطعات خودروهای سنگین و کشف 6 فقره سرقت در شهرستان گرمه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ محمد حدادیان  فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: در پی چندین فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در درستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از اعضای باند مورد نظر به هویت معلوم شدند که در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف نمود، اظهارکرد: در ادامه تحقیقات2متهم دیگر از اعضای باند نیز شناسایی که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام اینکه در بازرسی از محل اختفای اعضای باند تعدادی از اموال مسروقه که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: بعد از تکمیل تحقیقات متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ حدادیان گفت: پلیس با هوشاری کامل و فعالیت شبانه‌روزی اجاز جولان به برهم‌زنندگان نظم عمومی را نخواهد داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

کشف 6فقره سرقت از سارقان در گرمه

برچسب ها: نیزوی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.