در این دنیا دو دسته آدم هست، آدم های ماجراجو و غیر ماجراجو بعضی از افراد دنبال ماجراجویی در سفر هستند و دوست دارند تا سطح آدرنالین بدنشان را بالا ببرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وقتی که صحبت از سفر باشد، مردم معمولا به جاهایی که فکر می کنند که چند روزی آن ها را در آرامش نگه دارد، بعضی ها به یک منطقه ی استوایی فکر می کنند، خیلی ها ممکن است به مناطق زیبای جهان با تفریحات متنوع فکر کنند و بعضی هم در این فکر هستند که چند روزی به جایی بروند که بتوانند غذای خوشمزه و خوب میل کنند. اما در این دنیا دو دسته آدم هست، آدم های ماجراجو و غیر ماجراجو!بعضی از افراد دنبال ماجراجویی در سفر هستند و دوست دارند تا سطح آدرنالین بدنشان را بالا ببرند.

 
قبرستان قراضه ها در بلژیک

آیا زامبی ها واقعا وجود دارند؟ اگر آن ها حمله کنند چه اتفاقی می افتد؟ در صورتی که دوست دارید بدانید در صورت حمله ی زامبی ها دنیا به چه شکل دیده می شود، بنابراین حتما در سفر به بلژیک از قبرستان قراضه ها دیدن کنید.

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر

کلیسای استخوان در پرتغال

درست است که این مکان خطرناک نیست و در صورت رفتن به آن، هیچ خطری شما را تهدید نمی کند اما آنقدر چندش آور است که واقعا هر کسی نمی تواند داخل آن برود. به همین دلیل هم هست که در فهرست ترسناک ترین مناطق دنیا قرار دارد. کلیسای استخوان در جایی به نام Évora در کشور پرتغال قرار دارد و یکی از مهم ترین و مشهورترین بناهای یادبود در این کشور است. دیوارهای این کلیسا از استخوان های عظیم انسان ها ساخته شده است و حتی نگاه کردن به آن ها هم حس بدی به آدم می دهد.

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر
جنگل هویا

تا حالا اسم جنگل هویا به گوشتان خورده است؟ این جنگل در منطقه ی ترانسیلوانیا قرار دارد و به خاطر اتفاقات عجیب و غریب و ماورایی ای که در آن می افتد، مشهور است. افرادی که به این جنگل رفته اند، گفته اند که در زمانی که در جنگل هویا بوده اند، چیزهای عجیب و غریب زیادی را دیده اند و دچار توهمات زیادی شده اند.

ال کامینیتو دل ری

اگر  را دنبال کرده باشید، تا حالا نام ال کامینیتو دل ری به گوشتان خورده است و از آن هم چیزهایی می دانید. ال کامینیتو  دل ری در واقع یک نام اسپانیایی و به معنای «گذرگاه کوچک پادشاه» و یکی از خطرناک ترین جاده های جهان است. این مسیر در کشور اسپانیا قرار دارد و از صخره هایی با شیب وحشتناک درست شده است. شخصی که روی این صخره ها راه می رود واقعا باید به زبان عامیانه از جان خود سیر شده باشد! با این حال هر ساله گردشگران زیادی حاضرند تا این ریسک را بر جان بخرند و از این گذرگاه عبور کنند و البته که هر ساله بسیاری کشته هم می دهد. این جاده ۳ کیلومتر طول دارد و پهنای آن تنها یک متر است، هیچ گونه حفاظی در اطراف آن وجود ندارد و همین باعث می شود تا گذر از آن به طرز وحشتناکی خطرناک و کشنده شود.

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر
فرار از دست گاوها

همه ی ماها تا حالا درباره ی این سنت چیزهایی شنیده ایم و اطلاعاتی از آن داریم. یک سنت بسیار خطرناک که هر ساله تعداد زیادی از مردم در آن زخمی شده و کشته می شوند.

خیلی ها این کار اسپانیایی ها را به شدت غیر انسانی می دانند، اما درست یا نادرست، این بخشی غیر قابل انکار در تاریخ و فرهنگ اسپانیا است که هر ساله هم به همان قوت قبلی برگزار می شود. این مسابقه یا مراسم در واقع یک فستیوال ملی است که هر سال از تاریخ ۶ تا ۱۶ جولای و به مدت ۷ روز کامل برگزار می شود و یکی از هیجان انگیزین و گاهی خنده دارترین مراسمی است که در شهر پامپلونای اسپانیا برگزار می شود.

فقط تصورشان را بکنید که گاوهای عصبانی و خشمگین در خیابان ها رها می شوند و انسان ها را دنبال می کنند… بهترین دونده در این مسابقه کسی است که بتواند نفس های گاو را حس کند بدون این که اجازه دهد تا به او شاخ بزنند! بعد از مسابقه، افرادی که توانسته اند جان سالم از سابقه به در ببرند، می روند و زنده ماندنشان را جشن می گیرند!

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر
دخمه ها کاپوچین در پالرمو

هیچ می دانستید که کشور ایتالیا که بسیاری آن را یک کشور دور از حاشیه و وقایع خیلی خاص می دانند، یکی از ترسناک ترین مناطق دنیا را در خود جای داده است؟ داریم درباره ی پالرموی ایتالیا صحبت می کنیم، دخمه هایی در پالرمو وجود دارد که در آن بیشتر از ۸۰۰۰ نفر دفن شده اند و بدن های آن ها هنوز هم آن جا هستند. این منطقه به اندازه ای ترسناک است که به آن لقب بزرگ ترین موزه ی مومیایی جهان را داده اند.

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر
کشتی جزایر سولومون

یکی از بزرگ ترین جاذبه های گردشگری ای که اخیرا بیشتر اسم آن روی زبان ها افتاده است، کشتی غرق شده است. در سال ۲۰۰۰، این کشتی به صخره های مرجانی اصابت کرد و شکست. خوشبختانه کسی در آن کشته نشد اما آن کشتی برای همیشه در آن جا ماند. اگر چه این منطقه برای غواصان جایی عالی است ولی تا حالا خبرهای زیای از دیده شدن موجودات ماورایی در آن به گوش رسیده است و همین موضوع باعث شده تا در لیست ترسناک ترین مناطق دنیا قرار بگیرد.

ترسناک‌ترین مناطق دنیا که فقط شجاع ترین ها در آن زنده می مانند!+ تصاویر
 
منبع:الی گشت
 
انتهای پیام/
 

اگر قلبتان ضعیف است نخوانید!

برچسب ها: خواندنی ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار