رئیس کلانتری 209 از دستگیری فردی در ترمینال غرب که برای گرفتن بدهی اش از لباس نیروی انتظامی استفاده کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد علی آقا طیبی آثار رئیس کلانتری 209 اظهار داشت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در سالن ترمينال غرب بودند که فردی با لباس نيروی انتظامی با آرم و علائم و با اتيکت نامشخص، توجه آنها را جلب کرده که برای بررسی به سمت او رفتند.

این مقام انتظامی بیان کرد:در بررسی های اولیه، مظنون اعلام کرد که در یکی از یگان های انتظامی در حال خدمت است، و به تازگی به یگانی دیگر منتقل شده، ولی از آنجا که فاقد هر گونه برگه هویت و انتقالات یگانی بود، ماموران وی را برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به استفاده از لباس قلابی نیروی انتظامی توسط این فرد افزود: در بازجويی های انجام شده در کلانتری وی به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که مامور انتظامی نیست و برای گرفتن بدهی خود با لباس نظامی قلابی به تهران آمده تا طلب خود را از بدهکارش بگیرد.

رئیس کلانتری 209 اظهار داشت: در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد او پیش از این، سابقه درگیری و ضرب و جرح در پرونده داشته که به همین منظور و برای استفاده غیر مجاز از البسه نظامی به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

مامور پلیس قلابی در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار