رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: شطرنج ورزشی فکری و مهیج است که در بردخون علاقمندان زیادی دارد، اما زیرساخت‌ها و امکانات آن وجود ندارد که اگر مسئولان و خیرین همت کنند این رشته رشد چشمگیری خواهد داشت.

مسابقات شطرنج جام فجر در بردخون برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون با تقدیر از دست اندرکاران مسابقات و با اشاره به جایگاه این رشته در غنی سازی اوقات فراغت گفت: به زودی هیأت شطرنج بردخون راه اندازی می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین پایانی این مسابقات اظهار داشت : ورزش در ایجاد نشاط و سلامتی نقش ویژه ای دارد واگر زمینه آن فراهم شود بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع می شود.

ظهیر محمودی افزود: شطرنج ورزشی فکری و مهیج است که در بردخون علاقمندان زیادی دارد اما زیرساخت ها و امکانات آن وجود ندارد که اگر مسئولان و خیرین همت کنند این رشته رشد چشمگیری خواهد داشت.

در ادامه از برگزیدگان مسابقات شطرنج آزاد بردخون به ترتیب محمدعلی قنبری، محسن قنبری، مرتضی قنبری، مصطفی قنبری، حسین اندایشگر، علی اصغرعابدزاده، حسین قنبری، مجید قنبری و معصومه عاشوری با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر در بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.