نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک کشورمان توضیحاتی را درباره وضعیتش بیان کرد.

حدادی:ویلیکنز می تواند من را به روزهای اوجم برساند/وزیر ورزش قول احداث کمپ پرتاب دیسک را داداحسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضورش در اردوی کیش اظهار داشت:اردوی بسیار خوبی است و در حال پیگیری تمریناتم هستم تا به مرز آمادگی لازم برای حضور در مسابقات پیش رو برسم.تا این جای کار تمریناتم خوب پیش رفته است و در طول این مدت توانسته ام نکات زیادی را از ویلیکنز یاد بگیرم.

می توانم زیر نظر مک چیزهایی زیادی را یاد بگیرم

او درمورد مک ویلیکنز هم گفت:مک از شرایط بدنیم بسیار راضی است. او نزدیک به چند سالی می شود که از من شناخت دارد و با تمام تکنیک های من آشنایی کامل دارد و معتقد است که می توانم از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرم. تمام سعی مک بر این است تا دوباره با برنامه ریزی مدون و حساب شده کاری کند که در بازی های آسیایی جاکارتا،قهرمانی جهان و المپیک 2020 توکیو دوباره برای ایران مدال آوری کنم و مطمئنم که می توانم زیر نظر مک چیزهایی زیادی را یاد بگیرم.

نایب قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا مک ویلیکنز از امکانات کیش رضایت دارد یا خیر،پاسخ داد: مشکلی در کیش وجود ندارد با اینکه امکانات نسبی است اما شرایط نسبتا خوب است و امیدوارم امکانات جزیره کیش با تدابیر ویژه مسئولان این جزیره بهتر از گذشته شود تا بدون هیچ دغدغه فکری تمام تمرکزم را روی بازی های آسیایی جاکارتا معطوف کنم تا برای کشورم چهارمین طلای بازی های آسیایی را به ارمغان بیاورم.پس از پایان اردوی کیش در صورتی که مشکلی پیش نیاید مدتی را در تهران هستم و احتمالا برای برگزاری اردو راهی آمریکا می شوم.

سلطانی فر اهمیت ویژه ای برای دوومیدانی قائل است

حدادی درباره حضور سلطانی فر در بازی های دوومیدانی داخل سالن آسیا هم گفت:حضور سلطانی فر در بازی های داخل سالن آسیا نشان داد او اهمیت ویژه ای برای دوومیدانی قائل است و امیدوارم در کنار او بتوانیم دوومیدانی پویایی را تجربه کنیم و به مدال المپیک 2020 توکیو برسیم. سلطانی فر در مصاحبه هایش عنوان کرده است که ما در دوومیدانی به دنبال مدال های بیشتری هستیم و تنها دل مان را به یک مدال خوش نمی کنیم و در صورتی که اهداف بالاتری را دنبال می کنیم باید در کنار آن بتوانیم زیر ساخت هایمان را بهتر کنیم تا به موفقیت برسیم. زیرا دوومیدانی یک رشته ای است که در طولانی مدت می توان ثمره آن را دید و بعید است که در عرض چهار سال بتوان به مدال دست یافت.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در ادامه گفت: نزدیک به 20 سال است که در رشته پرتاب دیسک فعالیت می کنم و در طول این سال ها به تجربیات با ارزشی دست یافته ام و همچنین با مربیان مختلفی سابقه همکاری داشته ام.در سفرهایی هم که رفته ام توانسته ام دانش و اطلاعاتم را در تمام زمینه های دوومیدانی زیاد کنم و اکنون می دانم کدام مربیان می توانند در کدام رشته ها به ورزشکاران کمک کنند و چه مربیانی می توانیم در کدام کشورها پیدا کنیم.حتی طی مذاکراتی که با مک ویلیکنز داشتم،توانستم او را به حضور در ایران راضی کنم و اگر این کار قرار بود از طریق کارهای اداری دنبال شود هیچ وقت مک قبول نمی کرد تا به ایران بیاید و این مسئله نشان می دهد که این توانایی در من وجود دارد تا بتوانیم نه تنها این کمپ را راه اندازی کنیم بلکه حتی جوانان و نوجوانانی که علاقه مند به دوومیدانی هستند و خودم را مدیون آنها می دانم که برایشان کاری انجام دهم تا دینم را به مردم کشورم ادا کنم.

دارنده مدال برنز جهان همچنین درباره مذاکراتش با دهلان رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا درمورد تاسیس مدارس پرتاب دیسک در ایران بیان کرد:او قول داد مجوزی را از طریق اتحادیه آسیایی برای احداث کمپ به من می دهد تا بدون هیچ گونه مشکلی این کمپ را تاسیس کنیم.وزیر ورزش هم قول داد تا هر چه سریع تر کارهای مربوط به احداث این کمپ را پیگیری کند  تا این کمپ در سریع‌ترین زمان ممکن احداث شود تا از این طریق علاقه مندان به رشته پرتاب دیسک را در کشورمان شناسایی کنیم و کاری کنیم تا در سال های آینده آنها برای کشورمان در مسابقات مدال بدست آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار