بخشدار مرکزی شهرستان نیمروز گفت: ۱۰۴ پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در محدوده شهرستان نیمروز به بهره برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، یداله شعیبی بخشدار مرکزی شهرستان نیمروز گفت: دهه فجر، یادآور ایام پیروزی حق بر باطل و نور بر ظلمت و سفیدی بر سیاهی و عدالت بر ظلم و ستم است لذا باید این فرصت را غنیمت بشماریم.

وی با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی اهداف، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است، افزود: ۱۰۴ پروژه عمرانی با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سطح شهرستان نیمروز همزمان با ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بخشدار نیمروز با اشاره اینکه باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در روستا‌ها میل مردم به روستایی ماندن را تقویت کنیم، بیان داشت: بهره برداری ۵۲ روستا از روشنایی معابر، راه اندازی پایش تصویری برای ۱۸ روستا برای اولین بار در سطح استان و افتتاح ۱۱ بوستان و همچنین بهسازی معابر ۲۱ روستا از جمله این طرح‌های عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۸۲ روستای بخش مرکزی شهرستان نیمروز حدود ۵۰ روستا فاقد دهیاری هستند، ادامه داد: با این وجود تاکنون احداث بوستان و بهسازی معابر و تامین روشنایی در بیش از ۳۰ روستای این شهرستان انجام شده است.

شعیبی تصریح کرد: توسعه متوازن روستایی می‌تواند به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی کمک کند از این رو می‌توان با تامین زیرساخت‌های مناسب در روستا‌ها و ایجاد اشتغال مناسب شاهد کاهش مهاجرت از روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام/گ

طرح های عمرانی ویژه دهه فجر در نیمروز

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.