فیلم های نیما اقلیما، رضا مقصودی و ابراهیم حاتمی‌کیا در روز چهارم نمایش فیلم های جشنواره فجر در کاخ رسانه نمایش داده می شوند.

فیلم حاتمی کیا در روز چهارم نمایش فیلم های جشنواره فجر کاخ رسانهبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «امیر»، «خجالت نکش» و «به وقت شام» فیلم‌هایی هستند که در روز چهارم برگزاری جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه نمایش داده می‌شوند.

 

«امیر» نیما اقلیما (ساعت 14)

«امیر» به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سید ضیاء هاشمی است. در خلاصه داستان این اثر آمده : «یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه هاشون فرق می‌کنه.»

در «امیر» که اولین تجربه بلند سینمایی نیما اقلیماست؛ بازیگرانی چون میلاد کی مرام، سحر دولتشاهی، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی و مهدی عامل هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از حاشیه های این اثر نگرفتن دستمزد از سوی میلاد کی مرام بود.

 

«خجالت نکش» رضا مقصودی (ساعت 17)

«خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی است که بازیگرانی چون احمد مهران فر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی در آن بازی می کنند.

فیلم سینمایی «خجالت نکش» با مضمونی کمدی، داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می‌شود و...

 

«به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا (ساعت 20)

«به وقت شام» داستان یک فروند هواپیمای ترابری ایرانی است که از ایران عازم فرودگاه دمشق می‌شود. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان، خلبان و کمک‌خلبان هواپیما و پدر و پسر هستند. آنها در کنار یکدیگر قرار است یک محموله بشردوستانه را از ایران به سوریه منتقل کنند. پدر و پسر خلبان در سوریه میان تروریست‌های تکفیری به دام افتاده و به اسارت برده می‌شوند. حالا آنها اسیر داعش‌ هستند.

فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد خزاعی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی به تولید رسیده است.

هادی حجازی فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار