رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: دومین دوره لیگ اسپید اسلالوم به میزبانی استان‌همدان برگزار شد.

لیگ اسپید اسلالوم به میزبانی استان‌همدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به برگزاری لیگ اسپید اسلالوم به میزبانی استان‌همدان اظهار داشت: دومین دوره لیگ اسپید اسلالوم به میزبانی استان‌همدان برگزار و با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در بخش دختران و پسران برگزار شد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران علی شجایی، امیرمحمد سواری، علی آیینی، محمدامین عباسیان و علیرضا عبدی به ترتیب اول تا پنجم شدند.

مجیدی عنوان کرد: همچنین ر رده سنی بالای ۱۶ سال پسران شایان عادلی نیا، سعید داوری، سجاد محمدی ساسان، محمدحسین منصف و دانیال دارابی به ترتیب در رتبه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج بخش دختران بیان کرد: در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران ترانه احمدی، رومینا سالک، مژده شعبانی، مهسا حیدری و مژده یاوری در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: همچنین در رده سنی بالای ۱۶ سال دختران لعیا عربی، زهرا باقرزاده، زهرا حسینی، مینا شهیدانی و مینا عابدینی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا پنجم ایستادند.

مجیدی بابیان اینکه این رشته در استان‌همدان از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: اسکیت در تمام شهرستان‌های استان‌همدان فعال‌شده و افراد صاحب نامی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ اسکیت‌باز در استان‌همدان به‌صورت سازمان‌یافته و حرفه‌ای و یک هزار اسکیت‌باز نیز به‌صورت تفریحی و پراکنده در این رشته فعالیت دارند.

انتهای پیام/خ

 لیگ اسپید اسلالوم به میزبانی استان‌همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.