مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان تا 25 بهمن تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  زمزم ، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره با هدف توسعه مجسمه سازی و هنر محیطی معاصر ایران، فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفریش های هنری، تبادل تجربیات اطلاعات و مهارت ها در زمینه هنر محیطی در میان هنرمندان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تاکنون 73 گروه دو نفره از استانهای مختلف کشور در این جشنواره شرکت کردند افزود: موضوع جشنواره آزاد است و این جشنواره در دو مرحله شامل انتخاب اولیه براساس تصاویر ارسالی و انتخاب نهایی براساس اجرای زنده در تالاب اجرا می شود.


وی افزود: در بخش ویژه با موضوع اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس به اثر منتخب جایزه تعلق می گیرد.


زمزم با بیان اینکه تاریخ اعلام شده آخرین مهلت ارسال تصاویر آثار از طریق درگاه اینترنتی است افزود: داوری مرحله اول، هفته آخر بهمن برگزار می شود و اسامی راه یافتگان به مرحله اجرایی جشنواره هفته اول اسفند اعلام خواهد شد.


معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مرحله اول به عنوان پذیرش قطعی تلقی نمی شود و از شرکت کنندگان طبق تاریخ اعلام شده برای حضور در جشنواره دعوت خواهد شد.


متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری مرحله اول باید ثبت نام و ارسال تصاویر آثار خود را از طریق khj.farhang.gov.ir/fa/tahlabnamki یا سایت khj. Farhang.gov.ir قطعی کنند.
انتهای پیام/ک

شرکت در جشنواره ملی مجسمه های نمکی تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.