فرماندار کبودراهنگ اظهار گفت: انسجام کنونی ایران مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب است.

انسجام کنونی ایران مرهون رهبری هوشمندانه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری،فرماندار کبودراهنگ  در آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی شهر گل تپه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری ممتاز حضرت امام راحل (ره) و خواست مردم توانست حکومت طاغوت را شکست دهد.

وی افزود: انسجام کنونی ایران مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب است.

فرماندار کبودراهنگ اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال 238 طرح با اعتبار یک هزار و 120 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و آغاز می شود.

قنبری ادامه داد: در سومین روز از دهه فجر 31 طرح با اعتبار 330 میلیارد ریال در بخش گل تپه آغاز و بهره برداری شد که می توان برای نمونه بهره برداری خانه های بهداشت و کلنگ زنی مجتمع رفاهی را مثال زد.

وی گفت: چهارطرح با اعتبار 400 میلیارد ریال شامل شرکت فولاد راد با 880 میلیارد ریال و اشتغالزایی 170 نفر، شرکت کاویان پودر با 34 میلیارد ریال و نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی با زیربنای 140 هزار مترمربع و اعتبار 400 میلیارد ریال و اشتغال موقت 38 نفر از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی انها در دهه فجر آغاز می شود.

وی افزود: همچنین سه مدرسه ابتدایی در سه بخش کبودراهنگ، 11 طرح بهداشتی درمانی و گازرسانی به 6 روستا در این دهه بهره برداری می شود.

انتهای پیام/خ

 وحدت و انسجام ما مرهون رهبری هوشمندانه ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار