تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:امروز آمریکا به‌ شدت از سپاه پاسداران ایران ترس و واهمه دارد و این واهمه از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که هیچ احدی خواب تهدید انقلاب و نظام را نمی‌تواند ببیند و جرأت حمله را هم ندارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    محمدصادق کوشکی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد ابوالفضل(ع) بادرود اظهار کرد: این انقلاب به برکت استقامت و پایداری مردم مستضعف و قشر ضعیف جامعه به پیروزی رسید و اگر در طول تاریخ نگاه کنیم می‌بینیم که همه‌جا این قشر مستضعف بر خلاف قشر مرفه بی‌درد همیشه ظرفیت شنیدن حرف حق را داشته و پایداری کرده است

وی افزود: بدون شک این قشر مستضعف یاوران اصلی انقلاب هستند که با سادگی و صداقت استقامت و پایداری کردند تا انقلاب به ثمر بنشیند اما در برابر آن افراد مرفه هیچ‌گاه حاضر نبودند برای خدا هزینه پرداخت کنند.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: شاید این روزها برای مردم سؤال پیش آید که چرا تلاش شد انقلاب ما به پیروزی برسد، امام راحل برای پیروزی انقلاب راه عزت را انتخاب کرد، در دوران شاه عزت مردم زیر سؤال رفته بود، عزت گمشده مردم ایران در آن زمان بود

وی ادامه داد: در زمان شاه اتفاقاتی مانند دستور افسران آمریکایی به ژنرال‌های ایرانی، برده جنسی قرار دادن زنان ایرانی یا استفاده انگلیسی‌ها از مردم ایران به‌ عنوان قاطر و تحقیرهای از این‌ دست باعث شده بود که مبارزه برای پیروزی انقلاب و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی توسط امام و مردم شکل جدی بگیرد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: بدون شک یکی از اهداف این انقلاب عزت‌آفرینی و امنیت برای کشور است، آن‌هایی که در آب‌های خلیج‌فارس با مأموران و نیروهای ایرانی مقابله کردند قشنگ معنی این را می‌دانند، دستگیری تفنگداران ملکه انگلیس در دهه 80 و همچنین تفنگداران آمریکایی در سال گذشته برای ایران در دنیا اقتدار تعریف کرده است.

وی گفت: امروز آمریکا به‌ شدت از سپاه پاسداران ایران ترس و واهمه دارد و این واهمه از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که هیچ احدی خواب تهدید انقلاب و نظام را نمی‌تواند ببیند و جرأت حمله را هم ندارد.

کوشکی بیان کرد: ما باید همواره به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه کنیم و هر جا به آن توجه کردیم پیروز شدیم، امروز دشمن در دریا جرأت نزدیک شدن به آب ایران را ندارد و دلیلش این است که ایران عزت خود را حفظ کرده و توان دفاعی خود را بالا برده است، ولی در حوزه اقتصاد و تحریم ما را اذیت می‌کند که علت اصلی آن بی‌توجهی مسؤولان به امنیت اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: ما امروز به فضل الهی در حوزه دفاعی برترین کشور منطقه هستیم و در این حوزه به خودکفایی رسیده‌ایم، اما در حوزه اقتصادی مسؤولان توصیه رهبر معظم انقلاب را جدی نگرفتند.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران در پایان اذعان کرد: مسؤولان دستورالعمل‌های انقلاب را در حوزه امنیت اقتصادی جدی نگرفته‌اند، ما بر این باوریم که انقلاب می‌خواهد مردم در رفاه و آزادی زندگی کنند اما رفاهی که با محصولات تولید داخل باشد نه وابسته به کشورهایی که هر وقت خواستند به ما ضربه بزنند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد ابوالفضل(ع) بادرود

برچسب ها: دهه فجر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.