بانوی هنرمند کاشانی صاحب جایزه ویژه رزیدنسی فرانسه در سال 2017 به مرحله نهایی و نمایشگاه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   گفت: اثر خانم آرزو باغ شیخی در بخش ویدئو آرت در بررسی آثار رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی طی سه مرحله داوری به عنوان یکی از آثار راه یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره انتخاب شد.

محسن استرکی، افزود:همچنین ویدئو آرت این هنرمند کاشانی به عنوان یکی از آثار منتخب سال 2018 جشنواره لندن برگزیده شد و به صورت دائمی در سایت این جشنواره قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد :خانم آرزو باغ شیخی کارشناس ارشد رشته تصویر سازی دانشگاه تهران است که تا کنون بیش از ٣٠ نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

به‌گفته‌وی، درمجموع 2هزار و 764 هنرمند ایرانی و خارجی در سایت رسمی این جشنواره ثبت نام کردند که از این تعداد 168 هنرمند خارجی از 53 کشور جهان در این رویداد بزرگ هنری شرکت کرده‌اند.

استرکی با اشاره به اینکه اعضای شورای هنری این دوره جشنواره طی سه مرحله ضمن داوری آثار اطلاعات ثبتی هنرمندان، شامل اطلاعات شخصی، رزومه، نمونه آثار قبلی، تصاویر بخش مسابقه و غیره را بررسي می کنند.

وی انتخاب 1662 اثر از میان 10 هزار و 650 اثر را یادآورشد و گفت :در مرحله بعد 159 اثر از 1662 برای ورود به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.