مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند از بهره برداری یک واحد400 راسی  گاوداری در روستای گنبد نهاوند خبر داد.

بهر ه برداری یک واحد گاوداری درروستای گنبد نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد باقری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: بهره برداری این طرح هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 35 میلیارد ریال آورده بخش خصوصی هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی مجهز به سالن شیر دوشی، انبار و سیلوی علوفه و زایشگاه دام است که سالانه 600 تن گوشت قرمز و 550 تن شیر را روانه بازار مصرف می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند ادامه داد: این واحد دامداری دارای مساحتی به میزان 10 هزار متر مربع است و برای چهار نفر با قابلیت افزایش به 9 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

باقری در ارتباط با کلنگ زنی طرح فاز دوم شهرک گلخانه ای شهر برزول نیز گفت: این طرح با مشارکت شرکت شهرک های گلخانه ای استان در زمینی به مساحت 16 هکتار با اعتبار 160 میلیارد ریال اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در 22 واحد اجرا می شود که سالانه سه هزار و 300 تن انواع محصولات گلخانه ای تولید و برای 100 نفر ایجاد اشتغال می کند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: مرحله اول شهرک گلخانه ای برزول در زمینی به مساحت 9 هکتار با 19 واحد در سال های گذشته اجرایی شده ، همچنین پرونده 32 هکتار دیگر نیز به بانک های عامل معرفی شده است.

گفتنی است:عملیات اجرایی پارک معلم شهر برزول در سومین روز از دهه فجر با حضور معاون استاندار همدان در زمینی به مساحت هشت هکتار با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.

انتهای پیام/ب

بهره برداری یک واحد400 راسی  گاوداری درروستای گنبد نهاوند

 

برچسب ها: کشاورزی ، دامداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.