مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی و ارتقای دانش و بینش افراد در ساختن آینده جامعه گفـت: توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شود.

توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در کنار آموزش‌های مهارت آموزی برای اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار ضروری است اظهار داشت: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصاد و اشتغال است و باید علاقمندان را با روش‌های کارآفرینی آشنا کرده و جامعه را به سمت کارآفرین شدن سوق دهیم.

وی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی و ارتقای دانش و بینش افراد در ساختن آینده جامعه گفـت: توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شود.

کازرونی افزود: آموزشهای مهارتی از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی، اجتماعی مهمی برخوردار و شکل مهمی از سرمایه‌گذاری در منابع انسانی بوده که در صورت تامین زمینه‌های ارتقای دانش، نگرش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: توانمندسازی جامعه محلی از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت جمعی زنان به منظور ارتقاء مهارتهای فردی و اجتماعی زنان در فرایند توسعه و خود اشتغالی آنان نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دو مرکز دولتی فنی وحرفه‌ای خواهران و براداران و مراکز خصوصی در این شهرستان وجود دارد باید نهایت استفاده از این ظرفیت مهم برای توسعه کارآفرینی انجام شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر تحقق سیاست اقتصادی گفت: فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/ م

فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.