سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهرگفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود چرا که علی رغم به وقوع پیوستن انقلاب‌های مختلف در دیگر کشور‌ها در آن زمان، اما نتوانستند انقلابشان را زنده و پویا نگاه دارند.

انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی بعد از ظهر شنبه در جشن انقلاب در شهرستان دشتستان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ایران توانست در چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب می‌گذرد علی‌رغم توطئه‌ها و فشارهای دشمنان مستحکم‌تر و مصمم تر به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود چرا که علی رغم به وقوع پیوستن انقلاب های مختلف در دیگر کشورها در آن زمان، اما نتوانستند انقلابشان را زنده و پویا نگاه دارند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نه تنها با قدرت پابرجا مانده است بلکه در این چهار دهه شاهد رشد و پیشرفت‌های خوبی در زمینه های مختلف در کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی بوده و این مولفات موجب قدرت و ماندگاری این انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: این سه ویژگی شامل ایمان به خدا، رهبری بی‌بدیل با خصوصیات منحصر به فرد، اتحاد مردم و تفکر الهی بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی با شعار نه شرقی و نه غربی به وقوع پیوست که تمامی قدرت جهان دست شرق و غرب بود.

وی افزود: در آن زمان شرق و غرب علی‌رغم دشمنی‌ها برای براندازی این انقلاب متحد شدند و با حمایت نظامی و تسلیحاتی از عراق  هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند.

ساجدی گفت: از این رو ۲۲ بهمن تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغاز حیات رژیم دیگر تلقی کرد، بلکه باید از آن بعنوان یک روز منحصر به فرد در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

انتهای پیام/م

توطئه‌ها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.