سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار گفت: ۶ طرح عمرانی در سومین روز دهه فجر در بخش پلان از توابع چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجیدی  سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار اظهار داشت:۶ طرح عمرانی در سومین روز دهه فجر در بخش پلان از توابع چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

مجیدی افزود: این طرح‌ها شامل طرح هادی، ترانس‌های برق روستایی، کشاورزی و احیا و مرمت بندسار‌ها و راهسازی است.

وی بیان کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: دیدار مسئولان با مردم بخش پلان برای بررسی مسائل و مشکلات آنان و حضور در مناطق روستایی و شهری از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز در چابهار بوده است.

مجیدی افزود: در مجموع ۸۲ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های آموزشی، طرح هادی روستایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، بهداشت و درمان، صنعتی، ورزشی، عمران شهری و روستایی و برق در سطح مناطق شهری و روستایی چابهار تا پایان دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: ۲۲۵ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال برای ساخت این طرح‌ها هزینه شده است.

مجیدی تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر ۲ طرح ورزشی و آبرسانی با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در چابهار کلنگ زنی می‌شود.

چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام‌های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از چندین طرح عمرانی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.