فرماندار شهرستان جم گفت:مردم و رسانه‌ها از داوری‌های برخی بازی‌های پارس جنوبی در لیگ برتر اعتراض‌هایی داشتند که امیدواریم عدالت در حق تمام تیم‌ها و به‌ویژه تیم پارس جنوبی جم رعایت شود.

عدالت در حق تمام تیم‌ها رعایت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی عصر شنبه در نشست با دبیرکل فدارسیون فوتبال بیان داشت: رشته ورزشی فوتبال سبب ایجاد شور و نشاط فراوانی در سطح استان بوشهر و شهرستان جم شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی توانسته جم و استان بوشهر را در سطح کشور مطرح کند و مهمترین اقدام وزارت نفت در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی به مناطق پیرامونی است.

محمد حسینی با بیان اینکه صنایع نفت و گاز در مهیا کردن زیرساخت‌های ورزشی کارهایی انجام داده ولی در حد عالی و مطلوبی نیست گفت: نیاز است در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشد.

فرماندار جم اذعان کرد: هیچ مقوله‌ای همچون ورزش به خوبی نمی‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بین مردم و جوانان کمک کند.

 وی تاکید کرد: افکار عمومی و رسانه‌های شهرستان جم نسبت به عملکرد داوران در بازی‌های پارس جنوبی جم گلایه مند هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: مردم و رسانه‌ها از داوری‌های برخی بازی‌های پارس جنوبی در لیگ برتر اعتراض‌هایی داشتند که امیدواریم عدالت در حق تمام تیم‌ها و به‌ویژه تیم پارس جنوبی جم رعایت شود.

حسینی تصریح کرد: مجموعه هیئت فوتبال جم، ورزش و جوانان و یگان ویژه در کنار هم در برگزاری بازی‌های لیگ برتر همکاری می‌کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم بازی‌ها در امنیت کامل انجام شود.

انتهای پیام/م

عدالت باید برای همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال رعایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.