خیر نیک اندیش بیش از یک هزار جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهید جاویدی فسا اهدا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا اظهار کرد: خیر نیک اندیش و کتاب دوست، ۲۰ کارتن کتاب به تعدادی بیش از یک هزار جلد و ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون ریال به کتابخانه عمومی شهید جاویدی فسا و کتابخانه در شرف تاسیس روستای جلیان زادگاه شهید، اهدا کردند.

وی اضافه کرد: این خیر ضمن اظهار علاقه به شهید جاویدی، این تعداد کتاب را از تهران برای استفاده در کتابخانه عمومی اهدا کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا تصریح کرد: در یک سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۳۱ جلد کتاب به مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان افزوده شده است، که بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ جلد از آن‌ها از سوی مردم و سازمان‌های دیگر به کتابخانه‌ها اهدا شده است.

فیروزی بیان کرد: در دو سال گذشته با برگزاری دو مرحله از جشنواره مردمی نذر کتاب در شهرستان فسا بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب جمع آوری کردیم، که بخش زیادی از آن هم اکنون قابل استفاده عموم مخاطبان کتابخانه‌های عمومی است.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند کتاب‌های خود را با اولویت کتاب‌های کمک درسی، کودک و نوجوان، خانواده و روانشناسی برای بهره بیشتر مردم به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

انتهای پیام/ن

اهدای کتاب به کتابخانه در فسا

برچسب ها: معرفی کتاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار